lunes, mayo 02, 2005

puff,...

"Otra noche para el bar hemos salido a ver que pasa, una vez más, nos vamos a drogar.Va subiendo el calentón y se van llendo mis problemas, una vez más, mañana volverán.El mundo pasa ante mí y la película es muy mala, ciencia ficción, nos vamos a drogar. Hay quien busca el colocón y otros ¡sexo de rebajas!, yo estoy muy bien. Mañana volveré." kaotiko

Gau ona. Bai jauna. Jende oso bitxia dabil azken boladan. O,.. behar bada ni naiz. Espero ni izatea, ze ez da ona betikoa izatea. Gero eta geio ezagutu nere burua, are ta hijoputagoa sentitzen naiz. Okerrak zuzen daitezkelakoan,..

Jende bitxia. Jende bitxiak egiten du mundu hau haundiagoa. Ta edonon dao holako jendea, bañan aurkitzen dezunean, beraien olatua hartzen jakin behar da. Bestela beti geratuko zea hurrengo olatuaren zai, oiloipurdiakin, ta besteak hondarretan barrena, zu olatu haundiago bat hartuko zai zaudela.

Ta neskak? Neskak eztia itsasoan ibiltzen. Nere buru gaiñetik hegaz dabiltzan kaioak izango ote?

"Tristura haundia eragiten du, natura hitzegiten eta gizakiak entzuten ez duela jakiteak"

Larunbateko gabara bueltatuz. Jende bitxia. Puntua aurkitu nuen. Ezagutu ahal izateko ireki, bañan behar zan momentuan ixilik eoten jakin, haien erara igeri egiten jarrai dezaten, animali askeak bailiran bezela.

Portzierto, kontainer karrera bat egitekotan bazaudete, kontainer urdiñek rodamiento oso onak dauzkate...